MARIO PANAS (ΛΕΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ)
KLAUS MUNRO, YVES DESSCA, ΣΕΒΗ ΤΗΛΙΑΚΟΥ

APRES TOI / ΜΟΝΟ ΕΣΥ
Μουσική: Μουσική: Mario Panas, Klaus Munro
Στίχοι στα Γαλλικά: Yves Dessca
Στίχοι στα Ελληνικά: Σέβη Τηλιακού
Ερμηνεία: Βίκυ (Vicky Leandros)


ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ
Vinyl, 7″, 45 RPM, Single ” Après toi ” 1972
Vinyl, LP, Album ” Après toi ” 1972
Vinyl, 7″, 45 RPM, Single ” Μόνο Εσύ / Αναμνήσεις ” 1972
Vinyl, LP, Album ” Μόνο εσύ ” 1972

ΜΟΝΟ ΕΣΥ

 

ΕΡΜΗΝΕΙΑ: ΒΙΚΥ ΛΕΑΝΔΡΟΣ Video 1972

APRES TOI
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: ΒΙΚΥ ΛΕΑΝΔΡΟΣ
Eurovision in Edinburgh 1972

 

APRES TOI / ΜΟΝΟ ΕΣΥ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: ΒΙΚΥ ΛΕΑΝΔΡΟΣ, ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ

Η Βίκυ Λέανδρος με την Έλενα Παπαρίζου στον τελικό της Eurovision 2013

ΣΤΙΧΟΙ: ΣΕΒΗ ΤΗΛΙΑΚΟΥ

ΜΟΝΟ ΕΣΥ
Πριν να `ρθεις να με βρεις εσύ
η ζωή μου κυλούσε σαν νερό μονότονα κι αργά
συντροφιές γύρω μου πολλές
κι όμως ένιωθα πάντα τόσο μόνη τις βραδιές

Μόνο εσύ φέρνοντάς μου τα δώρα της αγάπης ήρθες μια μέρα
μόνο εσύ μ’ έχεις κάνει να νιώθω της ζωής μου την ομορφιά
μ’ αγαπάς και δεν είμαι πια μόνη μ’ αγκαλιάζει κάθε σου βλέμμα
μόνο εσύ τη φωτιά της αγάπης μου `χεις φέρει στην καρδιά

Πριν να `ρθεις να με βρεις εσύ
ζούσα δίχως να ξέρω τι θα πει του έρωτα καημός
κι η καρδιά ούτε μια φορά
δεν την είχε γνωρίσει της αγάπης τη χαρά

ΣΤΙΧΟΙ: YVES DESSCA

APRES TOI

Tu t’en vas
L’amour a pour toi
Le sourire d’une autre
Je voudrais, mais ne peux t’en vouloir
Désormais
Tu vas m’oublier
Ce n’est pas de ta faute
Et pourtant tu dois savoir

Qu’après toi
Je ne pourrai plus vivre, non plus vivre
Qu’en souvenir de toi
Après toi
J’aurai les yeux humides
Les mains vides, le cœur sans joie
Avec toi
J’avais appris à rire
Et mes rires ne viennent que par toi
Après toi, je ne serai que l’ombre
De ton ombre
Après toi

Même un jour
Si je fais ma vie
Si je tiens la promesse
Qui unit deux êtres pour toujours
Après toi
Je pourrai peut-être
Donner de ma tendresse
Mais plus rien de mon amour

Après toi
Je ne pourrai plus vivre, non plus vivre
Qu’en souvenir de toi
Après toi
J’aurai les yeux humides
Les mains vides, le cœur sans joie
Avec toi
J’avais appris à rire
Et mes rires ne viennent que par toi
Après toi, je ne serai que l’ombre
De ton ombre
Après toi

ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ
Vinyl, 7″, 45 RPM, Single ” Après toi ” 1972

Vinyl, LP, Album ” Après toi ” 1972

Vinyl, 7″, 45 RPM, Single ” Μόνο Εσύ / Αναμνήσεις ” 1972


Vinyl, LP, Album ” Μόνο εσύ ” 1972

EUROVISION 1972 EDINBURGH και πρώτη θέση με το “Apres toi”
Μετά τη νίκη του Séverine για το Μονακό στο διαγωνισμό του 1971 στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας με το τραγούδι ” Un banc, un arbre, une rue “, το πριγκιπάτο δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της φιλοξενίας της εκδήλωσης. Ο Ρενιέ Γ’ του Μονακό έλαβε μια επιστολή από την Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοτηλεοπτικών Σταθμών σχετικά με τη φιλοξενία του διαγωνισμού του 1972 στο πριγκιπάτο, αλλά δεν μπόρεσε να παράσχει έναν χώρο, τα στηρίγματα και τις υπόλοιπες απαιτήσεις. Ως εκ τούτου, το BBC από το Ηνωμένο Βασίλειο παρενέβη και επέλεξε να διοργανώσει τον διαγωνισμό στο Εδιμβούργο και διοργανώθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοφωνίας (EBU) και τον οικοδεσπότη ραδιοτηλεοπτικό οργανισμό British Broadcasting Corporation (BBC), οι οποίοι συμφώνησαν να διοργανώσουν την εκδήλωση αφού το Μονακό το οποίο κέρδισε το 1971 , δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του που φιλοξενούσε την εκδήλωση και δεν μπόρεσε να βρει κατάλληλο χώρο. Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο Usher Hall στο Εδιμβούργο στις 25 Μαρτίου 1972 ήταν η 17η έκδοση του ετήσιου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision. Δεκαοκτώ χώρες συμμετείχαν στον διαγωνισμό, οι ίδιες χώρες με την προηγούμενη χρονιά. Ο Klaus Munro πρόσφερε τη σύνθεσή του “Dann kamst Du an”, την οποία είχε γράψει για τη Vicky μαζί με τον Leo Leandros (Λέανδρος Παπαθανασίου), ο οποίος εργαζόταν με το ψευδώνυμο Mario Panas, αλλά η οποία είχε μείνει αδημοσίευτη και έβαλαν τον Yves Dessca να γράψει ένα γαλλικό κείμενο για αυτόν. Στις 25 Μαρτίου 1972, η Βίκυ Λέανδρος εμφανίστηκε στο Εδιμβούργο ως η προτελευταία από τους 18 συμμετέχοντες. Την ορχήστρα διηύθυνε ο ίδιος ο Klaus Munro.Στο τέλος της διοργάνωσης, ο τίτλος ¨Après toi”  ήταν ξεκάθαρα στην κορυφή της κατάταξης με 128 βαθμούς. 

ΒΙΚΥ ΛΕΑΝΔΡΟΣ: ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
Η Βίκυ Λέανδρος, κατά κόσμον Βασιλική Παπαθανασίου, γεννήθηκε στις 23 Αυγούστου του 1949 στην Κέρκυρα. Η ίδια αν και δεν κατάγεται από το νησί, θεωρεί σημαδιακή τη γέννησή της εκεί, αφού η Κέρκυρα είναι συνυφασμένη με τη μουσική. Η ίδια είχε εξηγήσει παλαιότερα: «Οι γονείς μου βρέθηκαν στην Κέρκυρα για κάποια επίσκεψη κι επέστρεψαν στην Αθήνα λίγο μετά τη γέννησή μου». Τα πρώτα της χρόνια τα πέρασε στην Καστέλλα στον Πειραιά. Η μητέρα της είναι η Κυριακή, γνωστή και ως Μπουμπού και πατέρας της ο Λέανδρος Παπαθανασίου, γνωστός με το καλλιτεχνικό όνομα Λεό Λέανδρος γεννημένος στην Αιτωλοακαρνανία το 1926. Ο Λεό το 1943 είχε ξεκινήσει την καριέρα του στην Ελλάδα ως τραγουδιστής του ελαφρού τραγουδιού και ο αδελφός του ο Πάνος Παπαθανασίου ήταν επίσης τραγουδιστής. Ωστόσο ο Λεό αποφάσισε να ταξιδέψει στη Γερμανία με τη σύζυγό του για να δοκιμάσει εκεί τις δυνάμεις του ως τραγουδιστής. Η κόρη τους η Βίκυ έμεινε στον Πειραιά με τη γιαγιά της. Το 1958, όταν έγινε 8 ετών, οι γονείς της την πήραν στη Δυτική Γερμανία. Εκεί ο Λεό δραστηριοποιήθηκε πολύ έντονα με το τραγούδι βγάζοντας δεκάδες δίσκους στα Γερμανικά. Παράλληλα με το τραγούδι ξεκίνησε να ασχολείται και με τη σύνθεση με το ψευδώνυμο Mario Panas. Άρχισε να γράφει μουσική για πολλούς Γερμανούς καλλιτέχνες. Σε μερικά χρόνια είχε πιά εδραιωθεί στη μουσική σκηνή της Γερμανίας με συχνές εμφανίσεις στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο. To 1961 οι γονείς της Βίκυς χωρίζουν και η Βίκυ μένει με τον πατέρα της στο Αμβούργο. Ο ίδιος σε μία συνέντευξή του είχε αποκαλύψει: «Όταν χώρισα από τη γυναίκα μου, πήρα την επιμέλειά της. Δεκατριών ετών μου είπε: “μπαμπά θέλω να γίνω τραγουδίστρια”. Της είπα: “μη γίνεις γιατί το επάγγελμα είναι πολύ σκληρό”. Όμως επειδή επέμενε, της έκανα μαθήματα φωνητικής. Όταν πήγε 15 ετών, δημιούργησα τον πρώτο δίσκο της. Από την αρχή έκανε σουξέ, οπότε πια ήταν εύκολος ο δρόμος της. Δουλέψαμε πολύ. Είχε πάθος και επιμονή να γίνει μεγάλη»

Ο πρώτος δίσκος της Βίκυς «Songs Und Folclore» το 1966 που περιείχε Γερμανικά και Αγγλικά τραγούδια, καθώς και ένα Γαλλικό και ένα Ελληνικό.

Το 1965 ο Λεό της έγραψε το πρώτο της τραγούδι. Ήταν το Γερμανικό «Messer, Gabel, Schere, Licht» και σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Την επόμενη χρονιά ακολούθησε ο δίσκος «Songs Und Folclore» που περιείχε Γερμανικά και Αγγλικά τραγούδια, καθώς και ένα Γαλλικό και ένα Ελληνικό. Μετά την κυκλοφορία του, η Βίκυ έκανε εμφανίσεις σε τηλεοπτικές εκπομπές και πραγματοποίησε πολλές συνεντεύξεις στα Γερμανικά μέσα. Ο Λεό Λέανδρος, εκτός από πατέρας και συνθέτης της, είχε αναλάβει και καθήκοντα manager και παραγωγού. Μαζί με τη Βίκυ αποφάσισαν να διευρύνουν την καριέρα της σε όλη την Ευρώπη αλλά και σε όλο τον κόσμο! Έτσι, σχεδόν σε όλα τα Γερμανικά τραγούδια που ερμήνευε, αμέσως ηχογραφούσαν και διαφορετικές βερσιόν με στίχους Αγγλικούς, Ελληνικούς, Ισπανικούς, Ιταλικούς, Γαλλικούς ακόμα και Γιαπωνέζικους! ‘Οταν κυκλοφορούσε ένας δίσκος της στη Γερμανία με στίχους στα Γερμανικά, ταυτόχρονα κυκλοφορούσε και σε άλλες 5 γλώσσες και στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Η Βίκυ είχε την ικανότητα να τραγουδάει σε όλες αυτές τις γλώσσες καθώς και να μιλάει 5! Η μεγάλη καταξίωση ωστόσο ήρθε το 1967 όπου με το Γαλλικό τραγούδι “L’Amour Est Bleu”, συμμετείχε στο Φεστιβάλ της Eurovision εκπροσωπώντας το Λουξεμβούργο και κατέκτησε την 4η θέση. Το τραγούδι γνώρισε παγκόσμια επιτυχία με πάμπολλες επανεκτελέσεις σε διάφορες χώρες.

Το ταλέντο του πατέρα της στη σύνθεση μουσικής αποδείχθηκε τεράστιο και επισκίασε τις τραγουδιστικές του ικανότητες. Έτσι ο Λεό Λέανδρος την επόμενη χρονιά άφησε οριστικά την καριέρα του τραγουδιστή και αφοσιώθηκε αποκλειστικά με τη σύνθεση και την παραγωγή. Ξεκίνησε να κάνει περιοδείες σε όλη την Ευρώπη και την Ιαπωνία και ήταν ήδη δημοφιλής και έξω από τα σύνορα της Γερμανίας. Το 1970 O Jacques Brel τη συνάντησε σε ένα τηλεοπτικό στούντιο στη Γαλλία και της ζήτησε να ερμηνεύσει τη μεγάλη επιτυχία του “Ne me quitte pas”. Όταν την άκουσε στο στούντιο της είπε: «Αν και μικρή, είσαι πολύ δραματική τραγουδίστρια».
Μέχρι το 1970 ήταν γνωστή ως “Vicky”. Εκείνη τη χρονιά αποφασίστηκε να υιοθετήσει το Leandros ως επίθετό της. Την ίδια εποχή ανοίχτηκε και στο χώρο της τηλεόρασης. Το Γερμανικό μουσικό της show «Ich bin Vicky Leandros», μεταδόθηκε σε 13 χώρες, κέρδισε την τρίτη θέση στα ετήσια βραβεία Montreux Television Awards του 1971 και είχε καλεσμένους όπως ο Ian Gillan και οι Deep Purple. Νέοι δίσκοι της έβγαιναν με καταιγιστικό ρυθμό και πουλιόντουσαν σαν ζεστό ψωμί από τα ράφια των δισκοπωλείων. Η φήμη της άρχισε να εξαπλώνεται πιο μακριά, καθιερώνοντας τη στην Ιαπωνία, τη Νότια Αφρική, τη Μέση Ανατολή και τον Καναδά.
Η επόμενη μεγάλη επιτυχία ήρθε το 1972. Ο Λεό είχε γράψει μια όμορφη μπαλάντα (Dann Kamst Du) με Γερμανικό στίχο για τη Βίκυ, με σκοπό να εκπροσωπηθεί με αυτή η Γερμανία στη Eurovision. Το τραγούδι όμως δεν προκρίθηκε στον τελικό της χώρας. Τότε ο Yves Dessca, στιχουργός του νικητήριου τραγουδιού της Eurovision του 1971, ανέλαβε να γράψει Γαλλικούς στίχους και προέκυψε το τραγούδι «Après Toi» που προτάθηκε να εκπροσωπήσει το Λουξεμβούργο στη Eurovision. Πράγματι, το τραγούδι επιλέχθηκε να εκπροσωπήσει τη χώρα και τελικά κατέκτησε την πρώτη θέση στην Eurovision! Έτσι έγινε η πρώτη Ελληνίδα που κέρδισε το διαγωνισμό. Η Βίκυ το ηχογράφησε σε 7 γλώσσες και το τραγούδι ήρθε πρώτο σε όλα τα charts του κόσμου από την Ελβετία μέχρι τη Νότιο Αφρική και πούλησε εκατομμύρια singles παγκοσμίως.

Η Βίκυ το 1972 κρατώντας το χρυσό single του “Après Toi” απο το πρώτο εκατομμύριο σε πωλήσεις

Αυτό ήταν το έναυσμα για μια συναρπαστική πορεία δεκαετιών γεμάτη επιτυχίες και πρωτιές. Η παντοδύναμη Philips (σημερινή Universal Music Group) που ήταν η δισκογραφική της εταιρία, βλέποντας την ευκαιρία του μοναδικού μομέντουμ, ξεκίνησε ένα παγκόσμιο promotion με διαφημίσεις και συνεντεύξεις. Υπήρχε αμέριστη στήριξη στο team της Βίκυς που επικεφαλής ήταν ο Λεό και η υπόλοιπη ομάδα συνθετών, στιχουργών και ενορχηστρωτών ήταν οι Klaus Munro, Ralf Arnie και Arno Flor. Είχαν στη διάθεσή τους από τη δισκογραφική τα στούντιο της Philips με εξαιρετικούς μουσικούς ώστε να καταφέρουν να δημιουργήσουν όσα νέα τραγούδια μπορούσαν. Από εκείνο το σημείο ξεκίνησε μια αδιάκοπη παραγωγή τραγουδιών σε πολλές γλώσσες, συναυλίες και τηλεοπτικές εμφανίσεις σε σχεδόν όλες τις χώρες του κόσμου. Το 1973 βρήκε τη Βίκυ να παρουσιάζει το δικό της μουσικό show στο BBC με τίτλο “Music My Way”. Το team δούλευε αδιάκοπα και για χρόνια δεν έπαιρναν ανάσα. Όλη αυτή η πυρετώδης πορεία δεν είχε τέλος. Η γλυκιά φωνή της είχε μια νεανική φρεσκάδα και κάθε τραγούδι θαρρείς πως το τραγουδούσε σαν να το έχει ζήσει. Είτε ήταν μια δραματική μπαλάντα, είτε ήταν ένα ποπ χορευτικό τραγούδι, έδινε όλο της τον εαυτό. Οι φωνητικές της δυνατότητες ήταν σπάνιες. Επίσης ήταν άψογη επαγγελματίας. Παρά το μικρό της ηλικίας της, έφερνε εις πέρας το εξαιρετικά απαιτητικό πρόγραμμα μιας διεθνούς τραγουδίστριας. Όλα αυτά γίνονταν μια εποχή που η δισκογραφία ήταν στις δόξες της. Χρονικά λοιπόν η μουσική βιομηχανία βρισκόταν στο απόγειό της. Δισκογραφικά διέθεταν συμβόλαιο με τη Philips, μια πολυεθνική εταιρία που τους προσέφερε σταθερότητα και προβολή σε όλο τον κόσμο. Συνθετικά είχαμε έναν από τους καλύτερους συνθέτες της Ευρώπης και ερμηνευτικά μια μοναδική φωνή που μπορούσε να ανταποκριθεί άψογα σε ότι ερμήνευε. Είχαμε δηλαδή όλα τα συστατικά της επιτυχίας.

Υπήρχε όμως μια κορφή που δεν είχε κατακτηθεί. Η αγορά των ΗΠΑ. Το 1975 έκριναν ότι είναι η κατάλληλη χρονική περίοδος για να κατακτήσουν και αυτή την ήπειρο. Έτσι ετοίμασαν το δίσκο με τον συμβολικό τίτλο «Across The Water». Ήταν ένας εξαιρετικός δίσκος ηχογραφημένος στο Miami και στο Nashville. Όλοι οι μουσικοί, οι συνθέτες οι στιχουργοί και οι μηχανικοί ήχου ήταν Αμερικανοί. Αυτή τη φορά η συμμετοχή του Λεό Λέανδρος ήταν περιορισμένη. Την παραγωγή ανέλαβε ο Brad Shapiro και μόνο ένα τραγούδι ήταν σύνθεση του Λεό. Περιείχε 6 καινούρια κομμάτια, και 4 διασκευές. Κινούνταν μεταξύ soul, rock country και blues. Απέσπασε πολύ καλές κριτικές. Ακόμα και το Billboard το είχε στους προτεινόμενους δίσκους της χρονιάς. Εμπορικά όμως η απόδοσή του δεν ήταν ικανοποιητική. Το κοινό στις ΗΠΑ δεν ανταποκρίθηκε στις φιλότιμες προσπάθειες της Βίκυς. Παρ’ όλα αυτά οι πωλήσεις των δίσκων της στον υπόλοιπο κόσμο προχωρούσαν ακάθεκτες. Η Βίκυ συνέχισε να είναι ένα χρυσωρυχείο. Όλες οι δισκογραφικές την ήθελαν στο roster τους. Τότε ήρθε μια πολύ δελεαστική πρόταση από τη δισκογραφική CBS και η συμφωνία αφορούσε όλο το team. Έτσι, μετά από 12 χρόνια συνεργασίας, η Βίκυ αποχώρησε από τη Philips και υπέγραψε ένα συμβόλαιο εκατομμυρίων με τη CBS. Ως ντεμπούτο στη νέα της δισκογραφική, ο Λεό Λέανδρος έγραψε έναν εκπληκτικό δίσκο που σε κάποιες χώρες κυκλοφόρησε με τίτλο τα αρχικά της «V.L.» και σε άλλες ως «Vicky Leandros». Δεν είχε όμως τις αναμενόμενες πωλήσεις και άρχισαν να υπάρχουν εντάσεις μεταξύ της CBS και του team της Βίκυς. Ο Λεό και η Βίκυ παρατήρησαν ότι δεν δαπανώνται αρκετά ποσά για την αποτελεσματική προώθηση των δίσκων και προσπαθούσαν να εξηγήσουν στους υπεύθυνους της εταιρείας ότι ακόμα και αν ένας δίσκος είναι αριστουργηματικός, δεν πρόκειται να έχει εμπορική επιτυχία αν η δισκογραφική δεν επενδύσει.

Μετά από αυτή την περιπέτεια, η Βίκυ και ο Λεό βρήκαν στέγη πίσω στη Philips. To 1981 εκδόθηκε ο Αγγλικός δίσκος «Love’s Alive» με παγκόσμια κυκλοφορία. Όμως η δημοφιλία της Βίκυς μετά από τα σκαμπανεβάσματα των προηγούμενων ετών είχε πέσει.
Το 1980 γεννιέται ο γιός της Λέανδρος, καρπός του έρωτά της με τον κατασκευαστή κτιρίων και επιχειρηματία Ιβάν Ζησιάδη. Η Βίκυ αποφασίζει να αποσυρθεί από την ενεργό δράση ώστε να αφοσιωθεί στην οικογένειά της. Το 1982 παντρεύονται με τον Ιβάν Ζησιάδη. Ο γάμος της με τον Ιβάν Ζησιάδη κράτησε μέχρι το 1986. Ο χωρισμός του ζευγαριού έφερε πολλά προβλήματα καθώς ο Ιβάν ήθελε να έχει τον γιό του στην Ελλάδα, ενώ η Βίκυ στη Γερμανία. Η υπόθεση πήρε το δρόμο της δικαιοσύνης, όπου η Βίκυ δικαιώθηκε και πήρε πάλι κοντά της τον γιό τους στη Γερμανία. Σίγουρα αυτή ήταν μια από τις πιο δυσάρεστες περιόδους της ζωής της.

Το 1985 γεννά την κόρη της Milana Von Rufin και το 1986 τη Sandra Von Rufin. Tην ίδια χρονιά παντρεύεται τον Γερμανό βαρόνο Enno Von Rufin και πλέον προσφωνείται και η ίδια βαρόνη. Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το πώς ήταν τα χρόνια αποχής της από το τραγούδι, είχε δηλώσει: «Καταπληκτικά! ήταν τα ωραιότερα χρόνια της ζωής μου, γι’ αυτό και δεν θα τα αλλαζα με τίποτα. Αν γυρνούσα το χρόνο πίσω, δεν θα ήθελα να λείπει απ’ αυτά ούτε ένα δευτερόλεπτο. Όταν έχεις τρία παιδιά πρέπει να τα μεγαλώσεις η ίδια. Ακόμη κι αν έχεις μπει στη ρότα μιας μεγάλης καριέρας, δεν γίνεται να τα αφήνεις σε ξένα χέρια. Όταν πάρεις την απόφαση να φέρεις τρία παιδιά στον κόσμο, οφείλεις να ασχοληθείς μαζί τους για να βγουν σωστοί άνθρωποι και να μην έχουν αργότερα σύνδρομα και προβλήματα. Άλλωστε, εγώ στο σπίτι ήμουν μαμά πλήρους απασχόλησης και μάλιστα, έως ότου τα παιδιά πήγαν σχολείο δεν ήξεραν καν με τι ασχολούμαι. Απλώς τους τραγουδούσα το βράδυ κάποια τραγούδια για να κοιμηθούν. Όταν μεγάλωσαν και με ακολούθησαν σε συναυλίες ήρθαν αντιμέτωπα με τη διασημότητα της μητέρας τους». Παρ’ ότι οι εμφανίσεις της εκείνη την περίοδο ήταν ελάχιστες, δεν έπαψε να ηχογραφεί καινούρια τραγούδια. Ακολούθησαν αρκετοί δίσκοι με συνθέσεις πάντα του Λεο Λέανδρος. Είχε κάποιες επιτυχίες στη Γαλλία και στον Καναδά που όμως εμπορικά δεν συγκρίνονταν με τις επιτυχίες του παρελθόντος. Οι κυκλοφορίες της σταδιακά έπαψαν να βγαίνουν σε τόσες γλώσσες όσες τα προηγούμενα χρόνια και περιορίστηκαν στα Γερμανικά, τα Γαλλικά και τα Ελληνικά.

Το 1989 μετά από διάλειμμα πολλών ετών, επανέρχεται πάλι στο προσκήνιο ξεκινώντας συναυλίες σε όλη την Ευρώπη. Το 1993 ο Λεό Λέανδρος της γράφει τα τελευταία τραγούδια του και αποφασίζει να αποσυρθεί από το χώρο ώστε να αφοσιωθεί στη νέα του οικογένεια και την κόρη του Βανέσα που ήταν ήδη 3ων ετών. Η Βίκυ στράφηκε σε νέους παραγωγούς και συνθέτες και ο βαρόνος σύζυγός της ανέλαβε καθήκοντα manager. Επίσης άρχισε να ασχολείται και η ίδια πιο ενεργά με τη σύνθεση και την παραγωγή. Το 2005 παίρνει διαζύγιο από τον σύζυγό της, ωστόσο κρατούν πάντα φιλικές σχέσεις και συνεχίζει να είναι manager της για πολλά ακόμη χρόνια.

Μπροστα στην αφίσα για την περιοδεια της το 2006

Τα επόμενα χρόνια η σταδιοδρομία της περιορίστηκε αποκλειστικά στη Γερμανία. Η πυρετώδης καριέρα του ’60 και του ’70 με sold out συναυλίες σε όλο τον κόσμο και οι εποχές που ηχογραφούσε 10 δίσκους το χρόνο έχει δώσει τη θέση της σε επιλεγμένες εμφανίσεις και ένα δίσκο με νέα τραγούδια κάθε 5 χρόνια. Αυτό δεν φαίνεται να την ενοχλεί. Μάλλον είναι συνειδητή επιλογή μιας χορτασμένης και επιτυχημένης τραγουδίστριας. Η Βίκυ Λέανδρος με πωλήσεις άνω των 100 εκατομμυρίων δίσκων διεθνώς, έχει εκδώσει πάνω από 450 προσωπικούς δίσκους που βραβεύτηκαν χρυσοί και πλατινένιοι. Απέσπασε πολλά διεθνή βραβεία και διακρίσεις. Σίγουρα δεν έχει πλέον να αποδείξει τίποτα. Η Βίκυ Λέανδρος εξακολουθεί να τραγουδάει με τη μελωδική της φωνή που παρά τα 56 χρόνια της στο χώρο, δεν έχει χάσει τίποτα από τη δροσιά και τη φρεσκάδα της. Είναι ζωντανή απόδειξη ανθρώπου που έκανε το όνειρο του πραγματικότητα και κατάφερε να ισορροπήσει την καριέρα με την οικογένεια. Έχει αφήσει το στίγμα της σε κάθε άκρη του κόσμου. Χαρακτηριστικό είναι ότι στα τραγούδια της που αναρτώνται στο Youtube, βλέπει κανείς σχόλια θαυμασμού από κάθε γλώσσα και ήπειρο. Αξίζει να σημειωθεί ότι αν και η Βίκυ μεγάλωσε στη Γερμανία και την είχε σαν βάση σε όλη της τη ζωή, ποτέ δεν ξέχασε τις Ελληνικές της ρίζες και δεν παρέλειπε να αναφέρει με υπερηφάνεια την καταγωγή της. Κρατάει πάντα δεσμούς με την πατρίδα της και σε όλες τις συναυλίες της ανά τον κόσμο, πάντα συμπεριλάμβανε στο πρόγραμμα της Ελληνικά τραγούδια. Δεν είναι τυχαίο ότι στις 5 Οκτωβρίου θα κυκλοφορήσει ένα βιβλίο μαγειρικής στα Γερμανικά, όπου μαζί με τον γιο και την μια της κόρη, θα μας δείξουν συνταγές από την Ελληνική κουζίνα που τόσο αγαπούν. Θα περιέχει εκτός από συνταγές, φωτογραφικά στιγμιότυπα από τη ζωή της Βίκυς. Σας προτείνουμε να απολαύσετε κι εσείς τα μελωδικά τραγούδια της και να συντροφεύσουν τις πιο όμορφές σας αναμνήσεις. Εμείς θα της ευχηθούμε να τα εκατοστήσει και να μας ταξιδεύει πολλά ακόμα χρόνια σε κόσμους ονειρικούς με την γλυκιά φωνή της.  ΠΗΓΕΣ: https://stixoi.info, www.discogs.com, el.wikipedia.org, https://mikrofwno.gr, www.ogdoo.gr, www.gossip-tv.gr

ΚΑΛΗ ΑΚΡΟΑΣΗ τα χρόνια περνούν τα τραγούδια ταξιδεύουν